S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

TOVAR V AKCII

naša cena 63,92 EUR (1 789,76 CZK)
naša cena 8,10 EUR (226,80 CZK)

KONTAKTY

MONDO ITALIA, s.r.o.
Partizánska 45
085 01 Bardejov
tel: +421 948 140 260
info(a)modnafashion.sk

TOP PRODUKTY

naša cena 47,50 EUR (1 330,00 CZK)
naša cena 17,00 EUR (476,00 CZK)

OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY 

internetového obchodu modnafashion.sk



I. Identifikácia obchodníka

1.1. Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP″) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou

obchodné meno: MONDO ITALIA, s.r.o., so sídlom Partizánska 45, 085 01  Bardejov, Slovenská republika, IČO: 46 232 605, DIČ: 2023300301, IČ DPH: SK2023300301 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 24683/P

Bankový účet:  SK 46 7500 0000 0040 1401 8007

(ďalej aj ″Predávajúci” alebo ″Obchodník”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim produktov ponúkaných Predávajúcim na Webovom sídle Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení Všeobecných obchodných podmienok a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení.

1.2. E-mailový a telefonický kontkat na obchodníka:

e-mail: info@modnafashion.sk 

tel.: +421 944 124 223

1.3. Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv:

MONDO ITALIA, s.r.o. , Partizánska 45, 085 01  Bardejov, Slovenská republika

e-mail: info@mondafashion.sk

II. Definicia pojmov

2.1. Pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok, Obchodník v súlade so zákonom č. 108/2024 Z.z. v platnom znení, uvádza a definuje tieto pojmy:

2.2. Z mluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu.

2.3. Obchodník (ďalej aj “Predávajúci”) je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.

2.4. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

2.5. Spotrebiteľskou zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára obchodník so spotrebiteľom.

2.6. Pojem Internetový obchod je totožný s pojmom Elektronický obchod a s pojmom Webové sídlo.

2.7. Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku najmä využitím webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.

2.8. Prihlasovacie údaje znamenajú prihlasovacie meno a k nemu vytvorené heslo v rámci unikátneho užívateľského prístupu. Prihlasovacie meno obdrží Kupujúci v registračnom e-maily. Heslo si vkladá kupujúci po obdržaní registračného e-mailu od predávajúceho.

2.9. Trvanlivým médiom prostriedok, ktorý umožňuje spotrebiteľovi alebo obchodníkovi uchovávať informácie adresované spotrebiteľovi alebo obchodníkovi počas doby, ktorá zodpovedá účelu, ktorý plnia tieto informácie, a spôsobom, ktorý umožňuje ich nezmenenú reprodukciu a použitie v budúcnosti, najmä listina, e-mail, USB kľúč, CD, DVD, pamäťová karta a pevný disk počítača.

III. Základné ustanovenia
3.1. Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a Obchodníkom.

3.2. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s Kupujúcimi, ktorí nevystupujú v postavení spotrebiteľa sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

IV.Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy

4.1. Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho, je odoslanie objednávky produktov Kupujúcim realizované najmä využitím webového sídla Obchodníka, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.

4.2. K uzavretiu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Obchodníkom dochádza momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky Kupujúcemu, ktorú Kupujúci vytvoril v zmysle bodu 4.1. týchto VOP Obchodníkom (elektronicky na emailovú adresu Kupujúceho, ktorú si zvolil Kupujúci v procese vytvárania objednávky).

V. Doba trvania kúpnej zmluvy
5.1. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká najmä splnením všetkých záväzkov Predávajúceho a Kupujúceho. A to najmä doručením a zaplatením produktov v zmysle uzatvorenej kúpnej zmluvy. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva Kupujúceho v zmysle zákonnej zodpovednosti za vady produktov zo strany Obchodníka.

VI. Kúpna cena informácia o kúpnej cene
6.1. Cena tovarov a služieb objednávaných prostredníctvom Webového sídla Predávajúceho (ďalej len „kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim.

6.2. Kúpna cena tovarov, alebo služieb uvedených na Webovom sídle Predávajúceho je celková cena tovarov alebo služieb vrátane všetkých daní, pričom je zreteľne uvedená na Webovom sídle Predávajúceho.

VII. Dodanie produktov
7.1. V prípade ak si Kupujúci zvolil ako formu platby za objednávku platbu dobierkou, Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu produkty v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy v zmysle bodu 4.2. a násl. týchto VOP.

7.1.1. V prípade ak si Kupujúci zvolil ako formu platby za objednávku inú formu platby ako platba dobierkou, Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu produkty v lehote najneskôr 30 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy v zmysle bodu 4.2. a násl. týchto VOP a zaplatenia celkovej ceny objednávky Predávajúcemu. V prípade ak boli splnené obe podmienky uvedené v bode 7.1.1. týchto VOP (tzn. ak došlo k uzatvoreniu kúpnej zmluvy a k úhrade celkovej ceny objednávky Predávajúcemu), Predávajúci je povinný dodať Kupujúcemu produkty v lehote najneskôr 30 dní odo dňa splnenia oboch týchto podmienok.

Zvyčajná lehota kedy Predávajúci expeduje produkty je 1-7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy alebo  1-7 pracovných dní odo dňa zaplatenia celkovej ceny objednávky Predávajúcemu.

VIII. Prechod vlastníckeho práva
8.1. Vlastnícke právo k predanej veci a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty veci prechádza na Kupujúceho okamihom dodania.

IX.Spôsoby platby
9.1. Za tovar a služby na Webovom sídle Predávajúceho môžete platiť týmito spôsobmi:

9.1.1. platba formou dobierky – cena 1,50 Eur

9.1.2. platba vkladom, alebo prevodom na účet Predávajúceho – cena 0 Eur

9.1.3. platba online prostredníctvom platobnej brány Comgate – cena 0 Eur

9.1.4. platba online prostredníctvom platobnej brány Paypal – cena 0 Eur

9.1.5. platba pri osobnom prevzatí na predajni MONDO ITALIA, s.r.o., Partizánska 45, 085 01  Bardejov – cena 0 Eur

X. Prepravné – spôsoby dopravy produktov a cena za ich dopravu
10.1. V kúpnej cene tovarov, alebo služieb nie sú zahrnuté dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov

10.2. Spôsoby dopravy a cena za dopravu objednaných produktov:

10.2.1. Formy Dopravy

10.2.1.1. Kuriérska služba DPD Slovensko - 3,50 Eur s DPH

10.2.1.2. Osobný odber v sídle firmy - 0 Eur s DPH

10.2.1.3. Packeta Slovensko - 3,50  Eur s DPH

10.2.1.4. Pošta Slovensko - 4,50 Eur s DPH

10.2.1.5 Kuriérska služba DPD doručenie do ČR - 4,50 Eur s DPH

XI. Odstúpenie Kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu
11.1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa čl. 12 bod. 12.1 až 12.3 týchto VOP okrem zmluvy, ktorej predmetom je:

11.2. Poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,

11.3. Dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

11.4. Dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,

11.5. Dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze

11.6. Dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

11.8. V prípade, že ste podnikateľom tzn. právnickou alebo fyzickou osobou, ktorá tovar objednala v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania, zákonná možnosť Odstúpenie od kúpnej zmluvy v priebehu 14 dní od nákupu zaniká a záručná doba je 12 mesiacov od kúpy.

11.9. Predávajúci má právo v prípade použitia neoprávneného kódu stornovať zákazníkovi objednávku, alebo vyzvať zákazníka na doplatok ceny, ktorá je príslušná medzi rozdielom zle použitého kódu a skutočnej ceny tovaru, pri ktorej bol použitý správny zľavový kód.

XII. Uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka
12.1. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do

a) 14 dní odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom podľa bodu 12.3.

uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby,

b) 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou.

12.2. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,

b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,

c) tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.

12.3. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

12.4. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

12.5. Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa odsekov 12.1. sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.

12.6. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka dodal alebo poskytol viacero produktov.

12.7. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.

Adresa pedávajúceho na vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy je MONDO ITALIA, s.r.o., Partizánska 45, 085 01  Bardejov, Slovensko. Zásielku pošlite doporučene a poistenú na adresu predajne (predávajúci neručí za prípadnú stratu tovaru pri preprave).

XIII. Práva a povinnosti spotrebiteľa po odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka

13.1. Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa bodu 12.1 zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.

13.2. Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa bodu 12.1. znáša spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník súhlasil, že náklady bude znášať sám, alebo ak obchodník nesplnil informačnú povinnosť, teda ak obchodník neposkytol spotrebiteľovi osobitné informácie ohľadom poučenia o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy pri zmluve uzavretej na diaľku a zmluve uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.

13.3. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru; to neplatí, ak obchodník nesplnil informačnú povinnosť podľa § 15 ods. 1 písm. f) Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.

13.4. Spotrebiteľ je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak spotrebiteľ podľa § 19 ods. 1 Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je poskytnutie služby, dodávanie vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, alebo dodanie tepla, a pred začatím poskytovania plnenia udelil výslovný súhlas podľa § 17 ods. 10 písm. c) Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia, ak je celková cena dohodnutá v zmluve nadhodnotená.

13.5. Spotrebiteľovi z uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa 11.1. nevznikajú okrem povinností podľa bodov 13.1., 13.3. až 13.5. a povinnosti uhradiť dodatočné náklady podľa bodu 14.3. žiadne ďalšie povinnosti alebo náklady.

XIV. Práva a povinnosti obchodníka po odstúpení spotrebiteľa od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka

14.1. Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku, zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.

14.2. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby podľa odseku bodu 14.1. v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku alebo od celej zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka. Obchodník nemôže účtovať spotrebiteľovi dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.

14.3. Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.

14.4. Obchodník nemôže požadovať od spotrebiteľa úhradu nákladov za

a) poskytnutie služby, dodanie vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, alebo za dodanie tepla počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa bodov 12.1. až 12.3. bez ohľadu na rozsah poskytnutého plnenia, ak:

obchodník neposkytol spotrebiteľovi informácie podľa § 15 ods. 1 písm. f) alebo písm. h) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, alebo

spotrebiteľ neudelil obchodníkovi výslovný súhlas so začatím poskytovania služby alebo dodávania vody alebo tepla podľa § 17 ods. 10 písm. c) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení,

b)  úplné alebo čiastočné dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak:

spotrebiteľ neudelil obchodníkovi výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu podľa § 17 ods. 10 písm. c) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení,

spotrebiteľ nevyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu podľa prvého bodu stráca právo na odstúpenie od zmluvy, alebo

obchodník neposkytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.

14.5. Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, vrátiť spotrebiteľovi platby podľa bodu 14.1. pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.

14.6. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa bodu 14.1. rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa so spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.

14.7. Obchodník je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie tovaru na vlastné náklady v lehote podľa odseku 14.1., ak na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka bol tovar dodaný spotrebiteľovi domov v čase uzavretia zmluvy a s prihliadnutím na povahu tovaru nie je možné tovar odoslať späť obchodníkovi poštou.

14.8. Jednostranné započítanie pohľadávok obchodníka a spotrebiteľa, ktoré vzniknú odstúpením od zmluvy podľa bodu 11.1., sa zakazuje.



XV. NEPREVZATIE TOVARU, NEDODRŽANIE - PORUŠENIE KÚPNEJ ZMLUVY
Záväzným akceptovaním objednávky Obchodníka podľa VOP vzniká kúpna zmluva medzi Obchodníkom a Kupujúcim. V prípade, ak Kupujúci po telefonickom alebo e-mailovom potvrdení objednávky neprevezme tovar v odbernej lehote 18 dní bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, je Obchodník oprávnený účtovať Kupujúcemu poplatok za obstaranie tovaru, v ktorom sú zahrnuté aj poštovné náklady na expedovanie a spätné doručenie zásielky na našu adresu. V prípade kuriérskej služby ide o tri pokusy o doručenie zásielky. Po treťom neúspešnom pokuse kuriérska služba vráti zásielku na našu adresu. Poplatok za obstaranie tovaru, v ktorom sú zahrnuté aj poštovné náklady na expedovanie a spätné doručenie záväzne objednaného tovaru je povinný Kupujúci zaplatiť Obchodníkovi za nedodržanie - porušenie kúpnej zmluvy. V prípade slovenskej pošty je odberná lehota 18 dní, v prípade kuriéra ide o tri opakované pokusy doručiť zásielku zákazníkovi. K nedodržaniu, porušeniu kúpnej zmluvy dochádza aj v prípade, ak Kupujúci odmietol zásielku prevzať bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy. V týchto prípadoch je predávajúci oprávnený účtovať Kupujúcemu poplatok za obstaranie tovaru a Obchodník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.

Nedodržanie - porušenie KÚPNEJ ZMLUVY je možné vyriešiť takýmto spôsobom:
1. Kupujúci uhradí sumu 8,00 €, ktorá predstavuje náklady spojené s distribúciou, ktoré bolo za Vás uhradené pri expedovaní tovaru, ktorý ste si záväzne objednali. V poplatku 8,00 € sú zahrnuté distribučné náklady za vrátenie tovaru na našu adresu (slovenská pošta a kurierska služba si účtuje ďalšie poštovné náklady za vrátenie zásielky),

2. Kupujúci má taktiež možnosť požiadať o opakované zaslanie zásielky na dobierku. V tomto prípade budú zákazníkovi účtované ďalšie poštovné náklady vo výške 3,50 € (v rámci SR), ktoré budú prirátané k celkovej sume objednávky.

V prípade, že si Kupujúci nezvolí ani jednu z vyššie uvedených možností a bezpredchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy neprevezme tovar na miesteurčenom Kupujúcim a/alebo v časovom rozsahu, ktorý si kuriér s Kupujúcim vopred dohodol, vzniká Predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.

Za týmto účelom budú Kupujúcemu zaslané platobné informácie potrebné k úhrade škody a to elektronickou formou so splatnosťou 10 dní od doručenia tejto upomienky. Zároveň Vás upozorňujeme, že v prípade neuhradenia, budeme nútení podniknúť právne kroky v prospech vymožiteľnosti v súlade s platnými Všeobecnými obchodnými podmienkami našej spoločnosti MONDO ITALIA, s.r.o., s ktorými ste súhlasili pri odoslaní objednávky.


XVI. ZÁRUKA A REKLAMÁCIE
Na dodaný tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.
Kupujúci je povinný dodaný tovar skontrolovať a v prípade zistených chýb informovať Obchodníka (najneskôr nasledujúci deň po jeho prevzatí). Neskoršie reklamácie zjavných chýb nebudú Obchodníkom uznané.
Záručná lehota začína plynúť dňom dodania tovaru.
Reklamáciu tovaru si môže Kupujúci uplatniť vyplnením REKLAMAČNÉHO FORMULÁRA a odoslaním spolu s faktúrou na adresu Obchodníka:

MONDO ITALIA, s.r.o.

Partizánska 45

085 01  Bardejov

Slovensko 


Faktúra, ktorá je Kupujúcemu doručená s tovarom, slúži zároveň ako záručný list. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.
Obchodík uskutoční expertízu reklamovaného tovaru v lehotách v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky.
V prípade odôvodnenej reklamácie je Obchodník povinný odstrániť vady tovaru na vlastné náklady. V prípade nemožnosti odstránenia vád tovaru je Obchodník povinný vrátiť Kupujúcemu kúpnu cenu tovaru.
V prípade neopodstatneného uplatňovania nároku na reklamáciu Obchodník vráti tovar Kupujúcemu na náklady Kupujúceho. V tomto prípade má Obchodník právo žiadať od Kupujúceho náhradu svojich výdavkov (na expertízu a pod.) podľa sadzieb servisných centier platných v čase uplatňovania nároku Kupujúceho.
Za vadu tovaru sa nepovažujú:
- jemné záhyby a nehomogénnosť textúry a jemné ryhy, nemeniace vonkajší vzhľad výrobku
- prirodzené opotrebovanie kože - poškrabanie, odretie, zmenenie formy kože
- roztrhnutie podšívky v miestach, kde chýba steh
- strata prvkov výrobku, upevneného na závitoch
- jemné stmavnutie kože prirodzeným opotrebovaním
- stmavnutie semišu a nubuku vzniknuté vlhkosťou

Kupujúci musí počítať s tým, že údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach Obchodníka sa môžu odlišovať od skutočnosti o ± 3% z uvedenej hodnoty.

XVII. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Kupujúci má právo obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva vyplývajúce z uzatvorenej spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiace s takouto zmluvou. Ak Obchodník odpovie na tuto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, môže Kupujúci podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov predložiť spor na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov Slovenskej obchodnej inšpekcii (www.soi.sk) alebo inému príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorých zoznam je zverejnený na stránkach www.mhsr.sk. Kupujúci môže využiť na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu tiež platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na stránkach http://ec.europa.eu/odr.
XVIII. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 2 hodín od uzavretia objednávky zo strany Kupujúceho.

Zrušenie objednávky nám zašlite na náš e-mail info@modnafashion.sk
Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

V prípade na dobierku, objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, atď.)
Tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane Prevádzkovateľ bude okamžite kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.

V prípade, že objednávka bola uskutočnená so spôsobom platby: ÚHRADA NA ÚČET a úhrada sa neuskutočnila do 7 dní od zadania objednávky, v tomto prípade bude objednávka zrušená.

XIX. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Odstúpenie od Kúpnej zmluvy zo strany Obchodníka:

1. Obchodník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Obchodník je povinný o tejto skutočnosti informovať kupujúceho najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú zákazníkovi finančné prostriedky vrátené v lehote najneskôr 14 pracovných dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim, alebo poštovým poukazom na adresu kupujúceho, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

Odstúpenie od Kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho:

2a. Kupujúci má na základe zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako ,,Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, Spotrebiteľ - Kupujúci má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy aj pred dodaním tovaru.
Pri uplatnení práva na odstúpenie Kúpnej zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto Kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením  (napr. listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adresu MONDO ITALIA, s.r.o., Partizánska 45, 085 01  Bardejov, tel.: +421 944 124 223, e-mail: info@modnafashion.sk.
Na odstúpenie od zmluvy môžete použiť vzorový nasledovný formulár: ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY, Ak využijete elektonickú podobu, prijatie odstúpenia od Kúpnej zmluvy Vám pezodkladne potvrdíme e-mailom resp. na inom trvanlivom nosiči.
Spotrebiteľ - Kupujúci je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od Kúpnej zmluvy odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v Kontaktoch.
Spotrebiteľ - Kupujúci je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať predmet zmluvy, od ktorej odstupuje spolu s originálom faktúry, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§ 10 odst. 1 Zákona). Ak však koniec lehoty pripadne na deň pracovného pokoja, lehota sa predlžuje do nasledujúceho pracovného dňa. Táto doba platí odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa objednávka skladá z viacerých zásielok, lehota na odstúpenie od zmluvy sa počíta odo dňa prevzatia poslednej doručenej zásielky.

2b. V prípade odstúpenia od celej kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy najmä kúpnu cenu tovaru vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám v zmysle ust. §9 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame, ani na náklady za doplnkové služby, ak boli predmetom zmluvy a ak došlo k ich úplnému poskytnutiu.

2c. V prípade, ak Kupujúci odstúpí od kúpnej zmluvy len z časti, Obchodník vráti Kupujúcemu len kúpnu cenu vráteného tovaru.

2d. V prípade, ak mal Kupujúci kuriéra zdarma a odstúpi od Kúpnej zmluvy len sčasti, a hodnota tovaru, ktorý si ponechá, nepresahuje sumu 100 EUR, pri ktorej mal nárok na kuriéra zdarma, Prevádzkovateľ vráti Kupujúcemu zodpovedajúcu časť kúpnej ceny za tovar zníženú o sumu nákladov vzniknutých v súvislosti so zaslaním objednaného tovaru. Prevádzkovateľ vráti Kupujúcemu hodnotu tovaru zníženú o náklady na doručenie, ak ich Kupujúci pri kúpe nehradil ako samostatnú položku.

2e.  Možnosť vrátenia tovaru sa vzťahuje iba na spotrebiteľov, to znamená fyzické osoby, ktoré tovar nepoužívajú v rámci svojej podnikateľskej činnosti.


Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

V prípade, že si prajete vrátiť peniaze späť formou poštovej poukážky, od sumy vráteného tovaru odpočítame poplatok slovenskej pošty.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.


Priame náklady na vrátenie tovaru znáša Spotrebiteľ - Kupujúci.

Upozorňujeme Vás, že v prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od jeho doručenia do momentu jeho vrátenia iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Treba mať na pamäti, že vrátiť nemožno tovar, ktorý už bol používaný. Lehota totiž slúži len na prezretie a vyskúšanie tovaru, keďže spôsob nákupu to neumožňuje pred zaplatením. Nie je teda možné tovar niekoľko dní bežne používať a potom sa rozhodnúť ho vrátiť.

Tovar je potrebné vrátiť na korešpondenčnú adresu spoločnosti:


MONDO ITALIA, s.r.o.

Partizánska 45

085 01  Bardejov

Tovar je potrebné zaslať v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Obal na tovare nesmie byť poškodený a nesmie javiť známky používania. Obal na tovare musí obsahovať všetky cenovky a štítky na pôvodnom mieste a tieto nesmú byť odstránené. Kupujúci tovar zašle v poistenej obálke alebo v poistenom balíku s priloženým originálom dokladu o kúpe. Riziká škody na tovare spôsobené prepravou od Kupujúceho k Prevádzkovateľovi znáša Kupujúci až do prevzatia tovaru Prevádzkovateľom. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí Kupujúci.
TOVAR VRÁTENÝ NA DOBIERKU NEPRIJÍMAME!

 XX. BEZPLATNÁ VÝMENA TOVARU

V prípade, že sa Vám tovar, ktorý ste si u nás objednali nepáči, prípadne Vám nesadla veľkosť alebo farba, môžte si tovar u nás vymeniť a znovuzaslanie tovaru pri jeho výmene máte ZDARMA.  Pri výmene tovaru môžte použiť tento VÝMENNÝ FORMULÁR.
Za výmenu si Obchodník neúčtuje žiadne ďalšie poplatky alebo ani poštovné náklady.
Vymenený tovar Vám zašleme buď slovenskou poštou príp. kuriérskou spoločnosťou v čo najkratšom čase po obdržaní vrátaného tovaru. V prípade, že tovar, o ktorý máte záujem je skladom, bude výmena zrealizovaná najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru. V prípade, že pri tovare, o ktorý máte záujem je doba dodania do 14 pracovných dní, bude táto výmena zrealizovaná v tomto čase. O bližšom termíne dodania vymeneného tovaru sa môžte informovať e-mailom na info@modnafashion.sk príp. telefonicky na +421 944 124 223.

Ak si želáte tovar vymeniť, stačí nám zaslať e-mail na info@modnafashion.sk, v ktorom napíšete kód tovaru, ktorý vraciate  a kód tovaru príp. farbu a veľkosť, o ktorú máte záujem a my Vás budeme spätne informovať o možnosti jeho výmeny.

XXI. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

1. Obchodník a spracovateľ osobých údajov je MONDO ITALIA, s.r.o., Partizánska 45, 085 01  Bardejov, IČO: 46 232 605, DIČ: 2023300301, IČ DPH: SK2023300301. Obchodník získava, spracuváva a poskytuje osobné údaje v súlade s platným a účinným znením zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej aj „zákon").

2. Účelom spracúvania osobných údajov je:

- evidencia objednávok kupujúceho
- uzatvorenie kúpnych zmlúv
- vystavenie faktúr a iných daňových dokladov
- preprava objednaného tovaru kupujúcemu na určené miesto dodanie
- informovania kupujúceho o stave objednávok - telefonicky a prostredníctvom elektronickej pošty
- riešenie prípradných reklamácií

3. Na účely realizácie zmluvného vzťahu predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v  rozsahu:

a) meno a priezvisko kupujúceho (príp. meno a priezvisko kontaktnej osoby, ktorá za právnicku osobu vystavila objednávku),

b) adresa (fakturačná príp. doplnenie dodacej adresy, ak je táto iná ako fakturačná adresa),

c) telefón, e-mail kontaktnej osoby kupujúceho.

V prípade ak predávajúci spracúva aj iné osobné údaje kupujúceho, ako sú uvedené v písm. a) až c) tohto bodu 3., spracúva ich v rozsahu potrebnom na splnenie povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy.

4. Nutnosť poskytnutia osobných údajov:

Obchodník získava iba tie osobné údaje, ktoré sú potrebné na splnenie záväzkov, ktoté od neho zákazníkov objednaním tovaru očakáva.

5. Tretie strany, ktoré tiež spracovávajú osovné údaje :

a) Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica

b) DHL Parcel Slovensko spol. s r.o., Na pántoch 18, 831 06  Bratislava-Rača

c) Heureka Shopping s.r.o, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 – Karlín, Česká Republika

d) Bohemiasoft s.r.o., Rudolfská 247/85, České Budějovice, Česká republika

e) RS ekonomik s.r.o., Nábrežná 859/9, 085 01 Bardejov

f) Poskytovateľ služby Google AdWords, prevádzkovanej spoločnosťou Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dudlin 4, Írsko

g) Poskytovateľom služby Facebook Ads, prevádzkovanej spoločnosťou Facebook Ireland Ltd, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Írsko

h) prípadne ďalší poskytovatelia softvérov, služieb a aplikácií, ktorých však v súčasnej dobe spoločnosť nevyužíva

6. Práva a povinnosti dotknutej osoby:

  • kupujúci je povinný uviesť len pravdivé a úplne údaje
  • kupujúci sa zaväzuje, že v prípade zmeny svoje údaje zaktualizuje a to najneskôr pred zrealizovaním prvej objednávky nasledujúcej po vzniku zmeny
  • kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu. Osobné údaje môže registrovaný zákazník v elektronickom obchode kedykoľvek zmeniť vo svojom osobnom profile. Poskytnuté osobné údaje musia byť z dôvodu vybavenia objednávky vždy správne a pravdivé, za ich správnosť a pravdivosť zodpovedá kupujúci.

Kupujúci má právo na základe písomnej žiadosti od spoločnosti vyžadovať:

  • informácie o stave spracovania osobných údajov v informačnom systéme
  • informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie
  • odpis jej osobných údajov, ktoré sú zdrojom spracovania
  • opravu jej nesprávnych, neuplných alebo neaktuálnych údajov, ktoré sú predmetom spracúvania
  • likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú zdrojom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona

7. V prípade, že bude mať kupujúci záujem o zrušenie registrácie v e-shope www.modnafashion.sk, stačí svoje rozhodnutie písomne oznámiť e-mailom na info@modnafashion.sk. Po zrušení registrácie v e-shope www.modnafashion.sk a po ukončení účelu spracovania budú osobné údaje bezodkladne zlikvidované.

 

XXII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

22.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na Webovom sídle Predávajúceho. V prípade zmeny vo Všeobecných obchodných podmienkach, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Všeobecných obchodných podmienok platných a účinných pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy, a to až do momentu jej zániku.

Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ resp. prostredníctvom listových zásielok.

22.2. Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla. Dokumenty - Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla sú zverejnené na doméne Webového sídla Predávajúceho.

22.3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na Webovom sídle Predávajúceho 10.1.2025

Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6
080 01 Prešov
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 051/7721 597
fax č.: 051/7721 596

YWNhYTIx